Μετά από εξειδίκευση στo σχεδιασμό εσωτερικών χώρων και στη Γραφιστική, εργάστηκε για περίπου οκτώ χρόνια σε μια απο τις καλύτερες εταιρίες χειροποίητου επίπλου στην Ελλάδα κάνοντας τον σχεδιασμό με τρισδιάστατα προγράμματα σχεδιασμού και φωτορεαλισμού επίπλων (AutoCad, Lightwave 3D, Rhino). Εργάστηκε για πολλές εταιρείες πορσελάνης ως σχεδιαστής, για σχεδόν δύο χρόνια.
Το 1999 άρχισε να εργάζεται ως βοηθός φωτογράφου σε φωτογραφήσεις εσωτερικών χώρων και στη συνέχεια έγινε ο κύριος φωτογράφος. Η δουλειά του έχει δημοσιευτεί σε διάφορα ελληνικά περιοδικά Εσωτερικών Χώρων και Διακόσμησης (Maison, Ιδέες & Λύσεις, Κατοικία).
Ταυτόχρονα άρχισε να συλλαμβάνει την δόξα του ελληνικού τοπίου με πανοραμικό εξοπλισμό ή μεσαίου φορμά φωτογραφική μηχανή. Η Φύση και η ταξιδιωτική φωτογραφία έγινε το πάθος του, αλλά σταδιακά άλλαξε προτιμήσεις προς τη φωτογραφία δρόμου και τα πορτρέτα σε στούντιο.
Έγινε μέλος της Ελληνικής Φωτογραφικής Εταιρείας και εντάχθηκε σε μερικές ακόμη τοπικές λέσχες φωτογραφίας.
Είχε επιλεγεί μεταξύ άλλων καλλιτεχνικών φωτογράφων από όλο τον κόσμο και παρουσίασε μέρος από το έργο του, με θέμα «Φωτογραφία Δρόμου» στην Photokina 08, Salon de la Photo 2008, στο Παρίσι και PMA Las Vegas 09.
Το έργο του δεν διέπεται από κανόνες γιατί πιστεύει ότι αυθόρμητες φωτογραφίες είναι καλύτερες ή πιο ενδιαφέρουσες. Κάθε νέα ανάθεση την αντιμετωπίζεται ως κάτι νέο, ώστε η τελική αίσθηση να εξαρτάται από τη συγκεκριμένη διάθεση του πελάτη ή την διαίσθηση του.
Το 1999 άρχισε να εργάζεται ως βοηθός φωτογράφου σε φωτογραφήσεις εσωτερικών χώρων και στη συνέχεια έγινε ο κύριος φωτογράφος. Η δουλειά του έχει δημοσιευτεί σε διάφορα ελληνικά περιοδικά Εσωτερικών Χώρων και Διακόσμησης (Maison, Ιδέες & Λύσεις, Κατοικία).
Ταυτόχρονα άρχισε να συλλαμβάνει την δόξα του ελληνικού τοπίου με πανοραμικό εξοπλισμό ή μεσαίου φορμά φωτογραφική μηχανή. Η Φύση και η ταξιδιωτική φωτογραφία έγινε το πάθος του, αλλά σταδιακά άλλαξε προτιμήσεις προς τη φωτογραφία δρόμου και τα πορτρέτα σε στούντιο.
Έγινε μέλος της Ελληνικής Φωτογραφικής Εταιρείας και εντάχθηκε σε μερικές ακόμη τοπικές λέσχες φωτογραφίας.
Είχε επιλεγεί μεταξύ άλλων καλλιτεχνικών φωτογράφων από όλο τον κόσμο και παρουσίασε μέρος από το έργο του, με θέμα «Φωτογραφία Δρόμου» στην Photokina 08, Salon de la Photo 2008, στο Παρίσι και PMA Las Vegas 09.
Το έργο του δεν διέπεται από κανόνες γιατί πιστεύει ότι αυθόρμητες φωτογραφίες είναι καλύτερες ή πιο ενδιαφέρουσες. Κάθε νέα ανάθεση την αντιμετωπίζεται ως κάτι νέο, ώστε η τελική αίσθηση να εξαρτάται από τη συγκεκριμένη διάθεση του πελάτη ή την διαίσθηση του.