Στα 18 μου κλήθηκα να διαλέξω τι θέλω να σπουδάσω. Δεν ήταν καθόλου δύσκολο καθώς η αγάπη μου για τα παιδιά ήταν δεδομένη.
Έτσι σπούδασα Ειδικός Προσχολικής Αγωγής. Αμέσως αναζήτησα έναν τρόπο να βάλω τη φαντασία και τον αυθορμητισμό μου στο παιχνίδι. Έγινα εμψυχώτρια Θεατρικού Παιχνιδιού και Μουσικοκινητικής Αγωγής (Σύστημα ORFF) και κατάφερα να προσθέσω κάτι παραπάνω σε αυτό που είχα πλέον να προσφέρω.
Στα 21 μου έφυγα με μια υποτροφία για Β.Ιρλανδία. Και έτσι ερωτεύτηκα ένα νησί και απέκτησα βάσιμες υποψίες πως σε μια άλλη ζωή είχα γεννηθεί εκεί…. Στην Ιρλανδία πέρασα τα 10 πιο πολύτιμα για μένα χρόνια της ζωής μου.
Εκεί έγινα αυτό που είμαι τώρα ως άνθρωπος και ως επαγγελματίας. Έγινα μέλος και κατόπιν αναγνωρισμένη εκπαιδεύτρια του Διεθνούς Οργανισμού Βρεφικού Μασάζ (ΙΑΙΜ). Έκανα σεμινάρια που μού προσέφεραν ειδίκευση στη θεραπεία μέσα από την Τέχνη, στη διαχείριση παιδικής συμπεριφοράς και στη συμβολή της πολυπολιτισμικότητας στην ανάπτυξη του παιδιού.
Τα υπόλοιπα ήρθαν σχεδόν μόνα τους. Δούλεψα ως Υπεύθυνη Δραστηριοτήτων και Εκπαιδευτικού Προγράμματος αλυσίδας βρεφονηπιαγωγείων στην Ιρλανδία. Απέκτησα εμπειρία στην εκπαίδευση παιδαγωγών, στη διεύθυνση νηπιαγωγείων και στην ανάπτυξη εκπαιδευτικού προγράμματος όλων των ηλικιών, στη διοργάνωση εκδηλώσεων αλλά και στη συμβουλευτική γονέων.
Είχα την ευκαιρία που ίσως λίγοι έχουν και εξάσκησα σε μια δουλειά και τις 2 ειδικότητές μου (αφού στο Δουβλίνο απέκτησα επίσης πτυχίο Δημοσίων Σχέσεων). Η αγάπη μου για τη διδασκαλία αφορούσε όχι μόνο μικρά αλλά και μεγάλα παιδιά.
Έκανα σεμινάρια επαγγελματικής εκπαίδευσης ενηλίκων και ξεκίνησα να διδάσκω Προσχολική Αγωγή στο Inchicore College στο Δουβλίνο. Τέλος, έγινα επίσημη εκπαιδεύτρια του Εθνικού Οργανισμού Βρεφονηπιαγωγείων με έδρα στο Δουβλίνο (National Children’s Nurseries Association).
Παρέδιδα σεμινάρια σε γονείς και επαγγελματίες καλύπτοντας θέματα όπως: σχεδιασμός εκπαιδευτικού προγράμματος, αντιμετώπιση προκλήσεων στην παιδική συμπεριφορά, η συνεργασία γονιού – εκπαιδευτικού για την ανάπτυξη του παιδιού, η διαφορετικότητα των πολιτισμών σαν μέρος της ανάπτυξης του παιδιού κ.α
Έτσι σπούδασα Ειδικός Προσχολικής Αγωγής. Αμέσως αναζήτησα έναν τρόπο να βάλω τη φαντασία και τον αυθορμητισμό μου στο παιχνίδι. Έγινα εμψυχώτρια Θεατρικού Παιχνιδιού και Μουσικοκινητικής Αγωγής (Σύστημα ORFF) και κατάφερα να προσθέσω κάτι παραπάνω σε αυτό που είχα πλέον να προσφέρω.
Στα 21 μου έφυγα με μια υποτροφία για Β.Ιρλανδία. Και έτσι ερωτεύτηκα ένα νησί και απέκτησα βάσιμες υποψίες πως σε μια άλλη ζωή είχα γεννηθεί εκεί…. Στην Ιρλανδία πέρασα τα 10 πιο πολύτιμα για μένα χρόνια της ζωής μου.
Εκεί έγινα αυτό που είμαι τώρα ως άνθρωπος και ως επαγγελματίας. Έγινα μέλος και κατόπιν αναγνωρισμένη εκπαιδεύτρια του Διεθνούς Οργανισμού Βρεφικού Μασάζ (ΙΑΙΜ). Έκανα σεμινάρια που μού προσέφεραν ειδίκευση στη θεραπεία μέσα από την Τέχνη, στη διαχείριση παιδικής συμπεριφοράς και στη συμβολή της πολυπολιτισμικότητας στην ανάπτυξη του παιδιού.
Τα υπόλοιπα ήρθαν σχεδόν μόνα τους. Δούλεψα ως Υπεύθυνη Δραστηριοτήτων και Εκπαιδευτικού Προγράμματος αλυσίδας βρεφονηπιαγωγείων στην Ιρλανδία. Απέκτησα εμπειρία στην εκπαίδευση παιδαγωγών, στη διεύθυνση νηπιαγωγείων και στην ανάπτυξη εκπαιδευτικού προγράμματος όλων των ηλικιών, στη διοργάνωση εκδηλώσεων αλλά και στη συμβουλευτική γονέων.
Είχα την ευκαιρία που ίσως λίγοι έχουν και εξάσκησα σε μια δουλειά και τις 2 ειδικότητές μου (αφού στο Δουβλίνο απέκτησα επίσης πτυχίο Δημοσίων Σχέσεων). Η αγάπη μου για τη διδασκαλία αφορούσε όχι μόνο μικρά αλλά και μεγάλα παιδιά.
Έκανα σεμινάρια επαγγελματικής εκπαίδευσης ενηλίκων και ξεκίνησα να διδάσκω Προσχολική Αγωγή στο Inchicore College στο Δουβλίνο. Τέλος, έγινα επίσημη εκπαιδεύτρια του Εθνικού Οργανισμού Βρεφονηπιαγωγείων με έδρα στο Δουβλίνο (National Children’s Nurseries Association).
Παρέδιδα σεμινάρια σε γονείς και επαγγελματίες καλύπτοντας θέματα όπως: σχεδιασμός εκπαιδευτικού προγράμματος, αντιμετώπιση προκλήσεων στην παιδική συμπεριφορά, η συνεργασία γονιού – εκπαιδευτικού για την ανάπτυξη του παιδιού, η διαφορετικότητα των πολιτισμών σαν μέρος της ανάπτυξης του παιδιού κ.α