Σύμφωνα με έρευνα η επιτυχία ενός καλλιτέχνη εξαρτάται από το πόσους και ποιους γνωρίζει και όχι από το πόσο δημιουργική είναι η τέχνη του.

Το παραπάνω συμπέρασμα προέκυψε από μελέτη που πραγματοποιήθηκε από τη Σχολή Οικονομίας και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Κολούμπια της Νέας Υόρκης στις ΗΠΑ.
Σύμφωνα με τα ευρήματα, τα κοινωνικά δίκτυα ήταν η αιτία που πέτυχαν επαγγελματικά.
Κατά τη μελέτη δεν προέκυψε στατιστική υποστήριξη για τη σχέση μεταξύ της δημιουργικότητας του καλλιτέχνη και της φήμης που τελικά απέκτησε. Όσοι καλλιτέχνες διέθεταν ένα διαφορετικό σύνολο προσωπικών φίλων και επαγγελματικών επαφών από διαφορετικούς κλάδους είχαν στατιστικά περισσότερες πιθανότητες να γίνουν διάσημοι.
Οι ερευνητές χρησιμοποίησαν αλγόριθμους για να αξιολογήσουν πόσο μοναδικό ήταν ένα κομμάτι σε σχέση με ένα φάσμα έργων τέχνης του 19ου αιώνα. Παράλληλα, ομάδα ιστορικών τέχνης βαθμολόγησε έργα με βάση την πρωτοτυπία και την καινοτομία.
Σε σχετική δημοσίευση τους οι ερευνητές κατέγραψαν τα ευρήματά τους, όπως ότι για τους επιτυχημένους καλλιτέχνες, είναι πιο σημαντικό να δημιουργούν επαφές και φιλίες σε σχέση με το να συνθέτουν πρωτότυπα έργα τέχνης. Για να προσδιορίσουν τη φήμη κάθε καλλιτέχνη, αναζήτησαν στη βάση δεδομένων της Google ιστορικά κείμενα και κατέγραψαν τον αριθμό των αναφορών που κάθε καλλιτέχνης είχε.
Η έρευνα δημοσιεύθηκε από το artsy.net χαρτογραφεί τα κοινωνικά δίκτυα των Πάμπλο Πικάσο, Πάουλ Κλέε, και Βασίλι Καντίνσκι.
Σύμφωνα με τα ευρήματα, τα κοινωνικά δίκτυα ήταν η αιτία που πέτυχαν επαγγελματικά.
Κατά τη μελέτη δεν προέκυψε στατιστική υποστήριξη για τη σχέση μεταξύ της δημιουργικότητας του καλλιτέχνη και της φήμης που τελικά απέκτησε. Όσοι καλλιτέχνες διέθεταν ένα διαφορετικό σύνολο προσωπικών φίλων και επαγγελματικών επαφών από διαφορετικούς κλάδους είχαν στατιστικά περισσότερες πιθανότητες να γίνουν διάσημοι.
Οι ερευνητές χρησιμοποίησαν αλγόριθμους για να αξιολογήσουν πόσο μοναδικό ήταν ένα κομμάτι σε σχέση με ένα φάσμα έργων τέχνης του 19ου αιώνα. Παράλληλα, ομάδα ιστορικών τέχνης βαθμολόγησε έργα με βάση την πρωτοτυπία και την καινοτομία.
Σε σχετική δημοσίευση τους οι ερευνητές κατέγραψαν τα ευρήματά τους, όπως ότι για τους επιτυχημένους καλλιτέχνες, είναι πιο σημαντικό να δημιουργούν επαφές και φιλίες σε σχέση με το να συνθέτουν πρωτότυπα έργα τέχνης. Για να προσδιορίσουν τη φήμη κάθε καλλιτέχνη, αναζήτησαν στη βάση δεδομένων της Google ιστορικά κείμενα και κατέγραψαν τον αριθμό των αναφορών που κάθε καλλιτέχνης είχε.
Η έρευνα δημοσιεύθηκε από το artsy.net χαρτογραφεί τα κοινωνικά δίκτυα των Πάμπλο Πικάσο, Πάουλ Κλέε, και Βασίλι Καντίνσκι.